Idag var jag snäll ;)

Hehe har mina goda sidor ;) Erik gör så mycket för att hjälpa mig utan att klaga eller sucka. Med allt, skola, diabetesen speciellt måste jag säga. Han har alltid funnits där och jag ville verkligen göra något för honom ! Har har pratat om att Stefan har frågat massa gånger om de skulle köpa säsongskort och kolla på hockyen när den drar igång! Han har varit väldigt tveksam eftersom han inte vet om A-kassan kommer att höjas eller inte i September så han tänkte välja bort detta intresse.
Då skärde det lite i hjärtat, jag vill att han ska kunna göra såna saker, vet hur mycket han älskar Hockey! Så jag bestämde mig för att överraska honom när han kom hem från sina föräldrar ! Så jag la honom i sängen och bad honom att blunda och sen när han tittade så höll jag 1700 i handen. Skulle sett hans min, han var väldigt förvånad och fattade inte varför jag viftade med pengar. Sen berättade jag varför jag gav dem till honom. Han blev så rörd och glad att mitt hjärta smälte. Sen berättade jag hur mycket han betyder för mig och det slutade med tårar i ögonen.
Erik , jag älskar dig så mycket, gör allt för dig!


Can you feel the love tonight?



När vi var i Turkiet <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

åh vilken snäll flickvän du är :)

2009-09-02 @ 10:03:56
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

[ Du kanske följer Gossip Girl? Och då kanske du är intresserad eller faktiskt vet vem som gästspelar i den nya säsongen! Om inte annat kan du titta på bilden i mitt inlägg och gissa vem det är!

http://sannasrum.blogg.se/2009/september/vem-ar-det-som-gastspelar.html ]

2009-09-02 @ 10:45:31
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Camilla

Läste att du hade diabetes. Kolla in min blogg om du vill, där jag skriver om mina blodsockervärde, motion, recept och bara om mitt liv med diabetes. :)

2009-09-02 @ 16:25:51
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: madde

Ett hjärta av guld!! :))

2009-09-02 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0