Helt färdig !

Jag var i allafall där, känner mig stolt över mig själv. Var en kul fest , tror jag de flesta tyckte som drack. Själv satt jag ju nykter och kolla på vad de andra gjorde, var nog inte så rolig att ha med egentligen! Satt mest tyst och så, men det var allt jag klarade av just nu och jag är i allafall STOLT! Nu sitter jag hemma, skönt med lugn och ro, väntar på ett samtal, se om jag får lite lugnt sällskap, vill mysa ner mig i soffan och bara va.. Är underbart det också! Kvart i elva, inte dåligt att vara hemma då, skönt, får se om jag ska åka ner och hämta dem sen! Det vill de kanske.. ! Nej nu ska jag vila upp mig lite, det BEHÖVS!
Hoppas alla sötnosar på krogen har roligt i allafall!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

de är BRA att du tar hand om dig gumman! Stolt över dig att du tillåter dig själv att du gör de! Älskar dig mest av allt! Kom ihåg de! Puss

2009-09-20 @ 02:45:03
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0