En HEL pluggdag !

haha när jag tänker efter så har jag pluggat ganska mycket idag ändå, fått saker gjorda ! Kom att fundera på en sak förut, Vad är det med katter och papper? Först låg jag i sängen och läste och hade papper runt om mig. Då hoppade scilla upp och la sig på mitt bröst och ville gosa sen efter en stund gick hon och la sig mitt på de papprena jag använde ;P
Där låg hon och jag förut ;) Ett ställe jag brukar plugga på: Sängen

Nu när jag sitter och skriver sitter jag vid köksbordet får så ont i ryggen annars och jag kan knappt se vad jag skriver om jag ligger ned! Då kom Tingeling och hoppade upp och la sig mitt på mina papper haha, vet inte varför de gillar att ligga på papper så mycket men det gör de (speciellt på papper man använder)
Andra stället jag pluggar på: Köksbordet

Och det tredje stället är vid: Datorn


Haha har plugg grejer överallt alltså! Men nu ska jag visa er min urmysiga stil idag:
en grå t-shirt och gråa mjukisbyxor MEN inte vilken t-shirt som helst utan en erik målat på :
Det står Malin Erik Malin Erik osv.

Loveli??

Kommentarer
Postat av: emma

så jobbigt. men du överlever nog ;) nej jag jobbar nu, med gamlingar haha. sötaste tischan!

2009-09-01 @ 19:42:35
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: madde

hej vännen. var rädd om dig. du klarar svenska ska du se. jag klarade det ju vid sidan av 100 andra saker.. jag saknar dig så himla mycker vännen. Jag hoppas snart att vi kommer ses s¨å vi kan prata om aööt och inget.. men som sagt jag förstår dig skolan tar mycket tid,, känns nästan som man inte kan ha ett liv ju.. hehe.. love you!

2009-09-01 @ 20:35:46
Postat av: Sara

Vilken söt katt! :)

2009-09-03 @ 11:14:00
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0