KÄRLEK

Har varit en lugn, skön och mysig dag! Bara vara hemma och njuta av det man har i livet. Såna dagar behövs oftare. Att få andas ifred och bara vara, fler som har haft en skön söndag? Filmen var iallafall väldigt bra ! Den slår inte ettan MEN den var verkligen sevärd! Efter filmen så hade vi lite lekstund här hemma, hela familjen var med på detta. Går omkring med ett stort leende. Att älska djur är så oerhört underbart, jag skulle göra allt för mina tre älsklingar! För de är verkligen familjemedlemmar. De förgyller dagen så mycket, att möta små lurviga tjejer och killar när man är hemma är underbart. Att ligga och mysa i soffan, att bli väckt på morgonen och att höra deras jamande på kvällarna. Nej jag älskar dem verkligen !











Det kan inte bli så mycket bättre! Ska snart lägga mig och sova, ska försöka läsa lite också om jag orkar, vet inte om jag vill förstöra kvällen med att läsa haha ! Nej nu ska jag gå och pussa Erik !

So long ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0