Familjen rullar på

Nu är vi ju fem stycken som lever under samma tak ;) hehe våra två såkallade tonårstjejer är lite sura, värst var det i onsdags då de var rent utsagt arga, precis som vi hade gett dem förbjud att sitta på datorn. haha tonåringar ;P Nu har dollar varit hemma i två dagar och det går iallafall framåt med surheten. De är en del morrningar och fräsanden men de är lite mer nyfikna nu iallafall. Tingeling ville leka med Dollar igår men han blev rädd och sprang under badkaret. MEN han var lite med för han kom ut igen och de gjorde samma sak 10 gånger ;) Vi kollade på Tingeling vad hon hade för stämning och hon var lekfull då:) Imorse höll Scilla på att klappa till Dollar men missade, vet inte om hon gjorde det med flit? får väl hoppas. Någon av mig och Erik får vara hemma hela tiden och hålla lite koll, de är inte så bra överrens än så det är bäst. Men vad gör det? Vi har höga förväntningar om att det kommer lösa sig med tiden, får se små framsteg hela tiden! alltid härligt!
Jag är iallafall färdig med barnlitteraturen i min läslogg nu, ska bara läsa faktalitteraturen nu och fylla i! Sen är det tenta på onsdag, får se hur det går! Jag har inte så höga förväntningar över min prestation men jag kan ju iallafall hoppas att läsloggen kommer att hjälpa mig. Det märks om jag har skrivit något vettigt, så mycket tid som jag har lagt ner på den så hoppas jag verkligen det!
Ska snart lägga ut lite bilder på mina tre underbara "bebisar", kameran dog så det var lite svårt nu ;P Ska ringa bibblan istället och kolla lite böcker. :)

Kommentarer
Postat av: simone

SV: Hej Malin! Vad snäll du är ;) Tack så hemskt mycket :)

2009-10-23 @ 10:59:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0