Barnsånger !

Ska lägga mig snart , hoppas på att få sova mer inatt. Får se har tyvärr inte så höga förväntningar, har inte sovit en hel natt i sträck på över två veckor, börjar ta ut sin rätt. Det jag kan tänka på är pappas god natt sagor som han berättade när jag och Jessi var små. Han hade massa historier om hajen, kroken och pistoler. Det var tre skurkar, glömmer det aldrig <3 De skulle få mig att somna ! Minns också mammas sång på kvällarna, hon sjunger jätte vackert, när allt inte var som det sas så vaggade hon en till söms även om jag var femton år gammal, det skulle jag kunna somna till, saknar det! Älskar mina föräldrar otroligt mycket !
Mina två favoriter!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0