Tankar

Ibland går det väldigt mycket funderingar i mitt huvud, de går inte att få bort. De snurrar runt i en virvel och slutar aldrig. Det stannar aldrig upp, inte en sekund. Ibland blir de mindre men de finns alltid där, varje morgon, varje dag, varje kväll och de blir större varje natt. Jag kan inte förklara, kan inte peka ut en sak så att du ska förstå. Det är så mycket, det finns så många faktorer. Det blir ett jobbigt system, jag klarar inte av för många tankar just nu. Ingen press behövs.
Jag gav upp, hatar att ge upp, att behöva gå från skolan för att det blir för jobbigt. Att behöva sin killes stöd hela dagarna, kvällarna och nätterna. Det får mig att kolla ner på mig själv, jag ser mig som svag fast jag egentligen är stark. Jag blir aldrig nöjd över vad jag presterar.
Det har aldrig varit såhär illa som det är nu, eller som det har varit de senaste veckorna.
När jag tänker efter började det för längesen,
det fanns tecken där hela tiden.
Jag borde ha förstått vart det skulle leda är
inte första gången jag befinner mig här, i denna punkt i livet.
Jag gav ett löfte för flera år sedan till mina föräldrar, att aldrig göra saker
som sårade dem så mycket.
Det har jag gjort.
Jag bröt mitt löfte till dem,
de ser inte ner på mig, de älskar mig lika högt som innan.
Jag vet att de alltid finns där.
Min största fråga just nu i livet är nog,
när Malin ska komma tillbaka?
När allting ska vända?









Kommentarer
Postat av: brathen

vet att de kommer vända gumman du är en jätte bra tjej på alla sätt å vis du är stark å duktig åahh vad ska man säga vet inte ens vad ja ska sätta för ord på de men tycker iaf du är duktig som lyckas prestera på den nivån du gör me de du går igenom . finns inte många bekymmers fria människor som skulle klara det hälften så bra som du gör gumman !! finns alltid för dig å nu bor vi ju närmare... så om du vill prata ä de bara att komma å annars finns ju alltid tele å internet.... å en sak till ! trots de du går igenom personligen å allt pluggande så hinner du ändå med att vara en underbar vän ! verkligen inponerande! alla borde få ha en vän som dig ! många kramar

2009-11-20 @ 01:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0