Längesen sist..

Har varit väldigt dålig på att skriva känner jag , det går i perioder.. :/ Har i allafall fått svaret att mitt gluten test var negativt, men jag hade låga värden av B12 så jag kanske måste ta sprutor för det (haha blir många sprutor om dagarna det). Men det är inte säkert än, Det kunde också vaar en annan tarmsjukdom men jag har inte pratat med läkaren bara min diabetes sköterska och hon kunde inte så mycket om det där. 

Helgen var dunder rolig måste jag säga :) Var hemma hos Ewe i Lördags och sedan drog vi till Nöjes , vart annars säg hehe :) Det blev mer folk än vi trodde faktiskt ;P Men det var så trevligt ! Spelade sanning och konka , allt kan hända haha .. fin text på magen hade jag i allafall :) hihi erik var uppe hos stefan och hade boys night :) de var på Nöjes sen, haha träffa dem inte så mycket mest dans för flickornas del, utom Elin då hehe :) Men jag och erik dansade loss lite i allafall, älskling jag märkte vad du tyckte om det haha :) vad ska man säga , underbart ! Sen blev det mat på stan och sen bjöd jag mig och erik på en taxi hem hehe , var så kallt och jag hade mens värk, inte tal om dessa höga stövlar jag dansat i några timmar :) 

I helgen blir det Kristinehamn , ska bli kul :) hem till mamma och pappa , men mamma skulle bort på fredagen och pappa på lördag ;P Fast det ska juh vi också men vi hinner en go matbit hos mormor innan, Sen drar det iväg till Karlskoga :) Ska hem till Madde och festa och sen på krogen, vi sover där sen till på söndan:) ser verkligen i framemot det, speciellt eftersom det inte blev nått sist ! 

Idag har vi jobbat med vårt tema arbete, känns väldigt bra, super nöjd med gruppen och våran laganda :) Jag tror att det blir SUPER bra detta :) haha lediga vecka 15 också, INGA FEL DET ! Jag mår lite bättre idag i allafall nu på kvällen. Idag i skolan var det inge vidare alls tyvärr... jag hoppas att det går bra imorgon ! Tog en promenad med Sabina förut, var så himla fint ute, hade ingen lust att åke hem och lägga mig. Sen åkte vi till bergvik och shoppade , eller ja vi köpte typ ingenting, små plock mest haha ;P Kolla på Greys anatmoy , är så jävla bra :) älskar det , är lite grejer ja gstör mig på men när ja väl kollar på det så är jag fast direkt ;P Samma sak med The hills och desperet housewife :) 

nej nu ska jag sova , se om de tgår när inte Erik är hemma :) men han kommer nog snart ! <3 



So long :) 


Älskar att solen börjar komma fram, vill ju inviga mina nya skor juh ! Love them !!!!!!!!!!! 


Denna klänning blir när det blir varmare (och när jag är lite brunare) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0