Hemma igen ..

Nu har jag anlänt hem, det var det BÄSTA och värsta jag vart på tror jag ! Volbeat var super bra, fanns inget att klaga på och de spelade min favvo låt också, jävla rööööj !!!! Men fy fan va folk, svettigt, fulla IDIOTER måste jag säga, bråk precis där vi stod, man knuffades fram och tillbaka hela tiden, ingen hänsyn för nått hade folk alltså ! Seriöst jag har aldrig svettats så mycket som jag gjorde där inne , fy bubblan ... Är helt slut känner jag, sockret ligger högt just nu , jag hoppas inte att det sjunker som fan sen bara ... är rädd för det... Efter att det var färdigt kiom paniken och den sitter ft kvar, ont i magen , spyfärdig ... och det känns som jag ska svimma, just nu är det lite bättre men jag mår extremt dåligt alltså... vet inte vad jag ska säga , panik känslan är hemsk... längesen jag hade såhär sist ... usch... men det var det värt, men jag säger såhär EN gång aldrig mer ! Men jag älskar volbeats musik ännu mer nu , och det trodde jag inte var möjligt !!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3



Nu ska ja ringa erik och fråga om han kan köpa med mat hem... 


Gråten i halsen....
Finns verkligen underbara människor , det var det bevis på idag... 

SO LONG !!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Madde Bus

Madde här o kollar runt lite =) Tänkte sätta ett litet tass avtryck så du ser att jag har varit här. Roligt att läsa din blogg. Inte alltid roligt dock, men intressant och spännande och lära känna dig ännu mer. Tack för du finns Malin. Kram Madde

2009-03-08 @ 20:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0