Ett telefonsamtal ..

kan verkligen göra en helt ställd :( Jag blev glad att min sköterska hade tänkt på mig och verkligen bryr sig ( fan första gången någon gör det) men det hon sa var mindre roligt.. Jag hade ju ett negativt resultat av gluten men jag kan ha det ändå ! Måste nog göra en sån där undersökning där de tar ned en slang genom halsen och sen ner till tarmen och gör ett prov (trevligt va?) men men vad ska man göra , blev depp nu faktiskt speciellt eftersom jag blev så glad när det inte var gluten ! men men , min kropp vill inte vara frisk tror jag... shit happens  ! Jag kan ju inte göra något åt det heller ? Går ju inte att styra sin egen kropp... Jag vill ju kunna göra det, jag vill bli pigg, må bra och känna mig lugn , men nej det får jag visst inte ... :( jaja har nog inget mer att säga just nu...


So long !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0