The morning of HELL !!

Nej igår var det en väldigt givande dag , jag och Erik satte upp tavlor , strök och hängde upp gardiner!! fan vad tråkigt det var att stryka inte roligt alls, men fint blev det skall jag få be att tala om ! :) Var riktigt stolt där en sväng. Sen gick vi ut med katterna som har fått lite beundrare av grannarna här nere, de skulle ta kort , klappa , hålla och ställa tusentals frågor haha !! De var lite rädda, eller ja speciellt Scilla som är såå feg så fort vi kommer ut, men hon vänjer sig nog snart i allafall !! Sen har vi Tingan då som erik höll i , hon säger vad hon tycker i allafall. Kom fram en katt, som är en utekatt då :) Hon reste ragg och tog bak öronen och var beredd att hoppa på den andra som snällt ville hälsa, ujujuj , så erik fick bära henne in... 

Annars då så har veckan varit super, grillning, shopping, SOL , aktion , Pråmen plus en STOR mjukglass!! vad mer kan man begära ?? Har varit en super bra vecka , imorrn blir det jobb men det skall bli roligt faktiskt, vet ju att det kommer inte bli lika mucket av det sen! 

Men i allafall för att komma tillbaka till det jag skulle skriva om, hehe nu hoppade skilla upp till mamma.. så söt, så nu skriver vi blogg tillsammans:) jaja , igår blev klockan bort emot halv tolv, var tvugna att laga matlådor till Älskling, sen somnade vi så sött.. I morse så snozzade Erik som vanligt, och jag märkte att det inte ringde på länge, halv vaken, halv död typ, så jag säger, Älskling klockan är nästan sju nu ! Okej sa Erik och lunkade upp för att göra frukost... När hans hjärna hade vaknat så kom han in till mig och sa: 
Malin, jag börjar ju klockan sju! 
Då jävlar flög jag upp ur sängen för att hjälpa honom packa alla saker, hämta hans kläder också vidare, nu var klockan nog 10 över. Han ringde till han som han arbetar mest med och han sa att det var lugnt. För Erik hade gjort jobb igår som de egentligen skulle gjort idag! i allafall, trodde att det var lugnt då, han var redan påväg till jobbet TRODDE jag haha. Icke sa nicke , Bilen startade inte utav alla morgonar , nej inte idag, så erik ringde till mig jag gick ut på balkongen och slängde ner bestick som han hade glömt och en vattenflaska, Är ju sååå hett! Sen kom hans arbetskamrat och hämtade honom, han fick sig ett gott skratt , Erik däremot, visste inte om han skulle skratta eller gråta! 

Tror ni att jag kunde somna om? nej nej, nu sitter jag här och har tråkigt inte en själ jag känner är vaken, eller det vet jag väl inte säkert men jag vågar inte ringa någon, då skulle jag väl få en knytnäve genom telefonen haha !! 

Ska bli roligt att se vad denna dag kan ge, när den började sååå bra ;P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0