Fick lite klagomål...

På att jag aldrig skrev i bloggen längre , kändes som om jag släppt något jag tycker om ! Jag skall verkligen försöka hålla bloggen vid liv ! Jag har fått två av mina drömmar i uppfyllelse, jag har två vackra prinsessor här hemma, vet att jag alltid pratat om en hund, men jag insåg att det inte platsar i mitt liv. Sen fick mamma ett samtal som förändrade Allt ! det var från Anette , hon undrade om jag ville ha två ragdoll katter , för en liten summa. Då kom ett STORT problem... jag hade ingenstans att ha dem.. så jag och erik började prata , skulle vi våga chansa? skulle vi försöka hitta en lägenhet?? Och det gjorde vi, jag hade min VFU under dessa veckor i k-hamn och där fick katterna bo i en månad. För det var såhär, vi kollade på Scilla och Tingeling en kväll och jag var helt SÅLD! jag skulle ha dem till vilket pris som helst... Nu är de inte som katter , de är som mina små bebisar ! 

Efter ungefär en månad i k-hamn så skulle vi flytta in i vår två, den 1/6. Det var mycket krångel denna dag men allt löste sig tillslut! Nu har vi sovit i vår två sen dess. Vi har grejat och grejat, nu har vi äntligen Ett hem. Nu slipper jag fara runt som en idiot , nu har jag äntligen hittat hem. Jag har min familj på 4 personer.. Jag Erik Scilla och Tingeling! Vi är sambos, efter nästan tre års längtan så blev vi äntligen det! Livet bara leker fram så fort jag tänker på det! Första morgonen som jag vaknade i lägenheten kändes overklig! Jag trodde att jag hade sovit på hotell, men så var inte fallet ! Känns underbart att ha så många vänner, familjer som stöttar och finns där i vått och torrt! Kan aldrig tacka er tillräckligt!! 

Tingeling, så vacker och underbar<3

Underbara lilla Scilla <3 




Det har hänt en hel del sen jag skrev sist, har bokat Turkiet resa med Linnea Linus madde och Magnus! Ska bli super roligt alltså !! längtar , vi kommer hitta på massa bus! Sen har jag gått modevisning, skrev aldrig så mycket om den, vad finns det att säga? I LOVE IT, jag blir självsäker som få på scenen, !! vilken kick alltså! Har fått ett jobb på Action people, står och bjuder/säljer varor i butiker (alla har nog nån gång smakat av någon som demar) tack vare Malin det! Jag är inte Gluten vilket var väldigt skönt, tyvärr befaras det att det är laktos istället, usch ! har alltid kännt att jag varit överkänslig men jag tror jag är rejält allergisk eller vad man säger så som min mage har varit! 

Nu är det iallafall sommarlov från skolan , känns tungt och underbart! svårt att beskriva, jag vill fortsätta med de estetiska ämnena men det blir svenska efter sommaren! Blir nog... kul det med ! Bara ett och ett halvt år kvar nu, sen är jag en utbildad lärare, känner jag mig redo? nope, det gör man nog aldrig men jag känner mig förväntansfull ... 

Nu blev det en liten uppdatering! ska försöka hålla igång nu! tillsdess, här är några bilder: 
Fotboll i det vackra vädret! ¨
Min sambo erik och jag :) 

So long !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0