Badat för första gången denna sommar !

Det var kallt, det var svårt att komma i , men vi badade och det blev bara skönare och skönare !! Sen blev det att lägga sig och sola en liten stund ! och spela ett spel :) var riktigt roligt spel måste jag säga, fattade inte först men sen så jävlar :) Sen blev det att åka hem .. runt 5 var hon kanske , vi tog en sväng förbi en Scrapbooking affär :) haha där hände det grejer må jag säga ;P nämner inget här haha !! Sen blev det att åka hem, somnade en stund , mådde inte alls bra. Kändes lite jobbigt , måste bara tacka min älskling som ALLTID vill mitt bästa och finns där i ur och skur ! Kan inte göra mer än att vara den bästa flickvännen jag kan ! 

Haha jag var uppe med tuppen i morse och tvättade all vår tvätt, kände mig riktigt duktig måste jag säga, nu blir det jobb två dagar här, hoppas att jag känner mig bättre då.. Imorrn skall det bli roligt i allafall, spela badminton hos Ewe och NIke , skall bli skoj !! hoppas jag inte är för trött och har ont i fötterna som jag brukar! Har väl inte så mycket mer att tillägga faktiskt.. Bara att jag blev glad över att ha klarat kursen och inte behöver tänka på det något mer! Bara att kämpa vidare till hösten med lite Svenska :) 

Njut av solen nu gott folk , det skall jag göra :) 



Kommentarer
Postat av: Malin

välkommen in i bloggvärlden igen gumman :D

2009-06-26 @ 20:21:23
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0