Städning, 13/7 2009 ;P

Haha var bara tvungen att ta lite bilder för att slänga in dem här och via lite av lägenheten och vad duktigt vi har städat !! enjoy ;P 


Erik sitter och damsuger mattan, ett evighets jobb med allt katthår ;P 

Golvet skiner efter att jag har moppat lite ! (vardagsrummet) 

tjejerna  gillar inte alls när vi städar, de flydde till köket båda två ;P 

Köket skiner det också ! 

Erik i vardagsrummet och sliter ! 

Sängen nybäddad, med stampe, turbo och hugo :) självklart elvis över sängen också :) 

Erik sida av sängen var den första bilden och den där nere är min :) 

Så nu har jag visat lite av det vi gjort på förmiddan här, nu kurrar magen, hungrig  som bara den ! 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen. Du verkar ha haft en bra helg. Tråkigt det där med svackan, sånt är aldrig roligt. 30 dagar till Turkiet och vi kommer äga. Jag saknar dig jätte mycket, men snart ses vi och det ska bli så kul. KRAM KRAM

2009-07-13 @ 16:30:42
URL: http://handell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0