Sovit oroligt..

Har inte känts så bra att sova när Scilla inte mådde riktigt bra, hon reagereade inte när vi ropade på henne men hon gick omkring, eller lunkade kanske man kan säga. Sen när jag och erik låg i sängen och försökte sova så hörde vi henne gå emot saker med sin lilla skärm, man kunde inte sluta fnittra lite. Hon är ju bara sååå söt! Men bandaget gillar hon INTE, det vill hon ha bort men det går ju inte riktigt än för henne , blir ikväll det någon gång ! Så inatt har jag sovit lite oroligt, sen har Tingeling hållt på med mig hela morgonen, slickat och nafsat på armen och mina tår, är obeagligt när man precis börjar försvinna till drömmarnas land ;P 

Nu ska vi börja göra oss i ordning här innan vi åker blev lite stressigt , Vaknade ju klockan sex men då gick vi och la oss igen för varken jag eller Erik hade velat umgåtts med mig då ;P haha Är lite grinig på morgonen om jag inte sovit så bra , men nu börjar det vända !! ;P Igår satt jag och kollade låtar hittade en del jag aldrig hört faktiskt, och sen hittade jag introlåten till The city , tycker att den är så härlig, jag visste inte att det var Pussy cat dolls ;) Jag gillar faktsiskt The city trodde inte det när inte Lauren skulle vara med men whitney är väldigt intressant att följa , gillar henna beslutsamhet att gå uppåt. Diggar henne ! (Sen följde jag nor the hills mer men kollar på the city när jag får möjlighet! ) 

Whitney 
http://misspinkslip.files.wordpress.com/2009/04/135-the-hills_whitney_01_031.jpg
Lauren 
http://www.mtv.com/onair/the_hills/season_3/assets/images/flipbooks/cast/new_lauren_and_group_crops/02_Lauren_004.jpg

Någon som följt någon av serierna ? 

Nej nu ska jag börja göra mig i ordning och sedan åka iväg , vi ska tanka och grejer först, alltid lika dyrt det haha speciellt på sommaren, men vad ska man göra ? ;) 



En bubbla kan lätt spricka 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0