Snart 65 årskalas! Nu min outfit:

Ska testa detta och se om det är uppskattat och om jag tycker att det är roligt att lägga ut lite då och då: 

Från sidan, det ända som är nytt är den vita långa linnet ;P 


Brunt linne under: Från Gina Tricot , längesen jag köpte den på rean. 
Bruna strumpbyxor: Från Lindex 
Vita linnet: Köpt hos GIna tricot för 49 kronor. Igår
Skorna: Din sko 

Visst var det fint? 49 kronor är ju otroligt billigt ! 
Detta gör att jag älskar dessa strumpbyxor !!! 
Skorna , härliga luftiga skor ;P då blir man i allafall inte svettig ;P 


Nej nu ska vi strax åka! Mums var mycket god ,mat som kommer att serveras ! Kyckling, kött , lax , massa olika såser och färskpotatis , nyplockad! Kan det bli bättre ?? :):) Jag skriver ikväll om kvällen och kameran ska med på kalaset så vi kanske ses då ;) 

Kommentarer
Postat av: Mikk

Sv; ja va roligt !:)

skulle du kunna göra det idag ?^^

2009-07-25 @ 16:31:55
URL: http://onormalaste.blogg.se/
Postat av: Sabina igen!

Du är så snygg så gumman! Sexbomb!

2009-07-25 @ 16:44:09
URL: http://loovesitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0