Precis käkat..

Åt två smörgåsar med två ägg till , det var väldigt gott, allting blev lite försenat idag efter att vi varit på sjukhuset! Så maten blev inte riktigt där den skulle vara ! Men men vad skulle jag göra ? Scilla behövde ju mig idag!! Nu har hon försökt att börja gå lite runt, men hon orkar ungefär 2 meter sen lägger hon sig ded igen, sover hela tiden snuttan! Tänkte bjuda er på lite bilder från idag, är inte så många men det var min och Sabinas Willys tur ;) Ja jag vet IGEN , men Stefan är sjuk så hon ville ha lite sällskap när hon skulle stor handla, och storhandla gjorde hon också haha !! Det var trevligt innan jag fick erik samtal då ! 


Så såg det ut på parkeringen innan vi skulle packa in allt ;P Vi funderade på att ta ett kort när vi satt i vagnen men det glömde vi bort haha !! Sabina behövde tanka lite också , hehe , Blev lite skrik i bilen år någon gubbe som inte riktigt hade hänsyn i trafiken!!! 


Sen så tog jag lite outfit bilder i morse, har inte kunnat lägga ut dem än: 


Tingeling ville också vara med, kom och strök sig runt benen. 

Västen minns jag inte vart jag köpte den, ganska gammal. 
Byxorna: Crazy fashion i kristinehamn 
Tröjan var från Gina Tricot 



Nu ska jag kolla till Scilla och sedan fortsätta kolla på filmen som går på trean! A cinderella story heter den, hoppas på att den är bra, en annan form av askungen!! Fler som kollar på den? 
http://www.freewebs.com/thegirlcanrockhilaryduff/a_cinderella_story.jpg



Kommentarer
Postat av: Bini Bini!

Den är skit bra! Det var min favvo film när den kom ut, kan den typ utantill + att Chad är super duper snygg! Ja filmen är i alla fall skit bra! En riktig tjejfilm ;)

2009-07-28 @ 21:37:21
URL: http://loovesitis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin frisyr :) och jag älskar den där filmen.

2009-07-28 @ 22:16:29
Postat av: LINDEROTH

Fin frisyr :) och jag älskar den där filmen.

2009-07-28 @ 22:16:38
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0