klockan är för lite ...

Har varit en dålig natt måste jag säga, kunde inte sova, nervig eller nått inte vet jag, blir alltid sån när det är något ! skit irriterande ;P Sen var Scilla också orolig inatt vet inte om hon kände på sig att vi skulle åka för hon jamade och jamade inatt, hade ju lagt fram det vi skulle ha med oss så det var kanske det jag vet inte, så jag har inte fått sova mycket alls :/ men jag ska sova i bilen sen ! Uppe långt innan klockan skulle ringa , känns väl som att det var FEL natt att inte kunna sova.... Men men så är det ibland. Vi skall i allafall åka klockan åtta , ska göra lite grejer innan : 

- Duscha
-Göra mig iordning
-göra äggmackor 
- mata och pussa katterna
- sminka mig lite 
- väcka erik 

Sen tror jag att vi är fit for fight att åka haha ! Nej blev lite förstörd när jag inte fick sova för scilla, trött och jävlig så började ju självklart tårarna rinna, men sen gick jag upp och fick i mig lite frukost, mums !! Tommy och Mimo kom upp i går kväll, vi började prata om diverse saker om idag , haha tommy och erik bara skrattade åt oss, handlade mycket om typ: 
- Vad ska du ha för kläder? 
- Skor då? 
- Ska du ha håret uppsatt ? 

Haha girl stuff you know ;P Nej sova på dit resan blir annars vet jag inte hur länge jag orkar vara på Liseberg! Det öppnar klockan 11 och stänger tio :) så vi är väl där hela tiden sen drar det hemmåt, kanske hemma vid två inatt. Som tur var sov jag typ till halv 12 igår så det var ju bra i allafall :) haha då var det lite skillnad, typ 6 timmar sådär ;P Vi kom allafall överens om att vi skulle ha bergbanan som uppvärmning idag i allafall ! woho den är rolig och bra att börja med för att vänja sina sinnen :) Jag måste i allafall åka radiobilarna några gånger , fy fan vad kul det är !! MInns en gång när jag hade vunnit ett gosedjur och den fick åka med när jag körde ! Alla barn stod och kollade på mig och ett barn sa= 
- Titta mamma , apan åker också i bilen ! 
Haha jag kunde inte sluta le den gången måste jag säga, hoppas jag vinner något fint nu med ! Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra något vettigt ;P 

So long, ha en trevlig dag ! 

Balder blir ju att åka massor med gånger :) härliga pirr i magen!! 
http://babyyoucancallmesven.blogg.se/images/2008/stig_kalvelid_liseberg315_13652128.jpg




Kommentarer
Postat av: Madde

ÅHHHH vad härligt att dra till Liseberg. Hade det inte varit för vi jobbat hade vi oxå dragit ner.. Vi är så sugna på Liseberg. Tänkte bara säga att du är en underbar vän, den som behandlar dig illa är inte värd att vara din vän. Tyvärr gör det ont i hjärtat när man blir sviken. Men tänk på oss som är dina riktiga vänner. Love you babe!

2009-07-15 @ 11:06:01
Postat av: Madde

Sitter och har precis städat här hemma, innan det jobbade jag. Är inte mycket barn nu, men blir mer v 30,31. Nu ska jag slå mig ner i sol stolen och bättra på brännan till Turkiet. Sen vet jag inte vad det blir, står på schemat att en av mina nära kompisar kommer det blir nog lajbans. Kram Kram

2009-07-16 @ 13:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0