Igår blev jag HELT slut..

Efter att ha varit ute och gått med sabina och sedan stan. Trodde att jag skulle orka mer än vad jag gjorde! Det var i allafall skönt att komma ut lite efter denna vecka. Först gick vi ett jätte mysigt spår i skogen uppe vid kronoparken. Haha Sabina hade inte riktigt rätt skor på sig om man säger så, de blev blöta, smutsiga men vi gick hela spåret ändå. Tog lite bilder när vi var ute också men det var med Sabinas kamera så jag har dem inte ännu. Sen åkte vi ner på stan och kollade lite , köpte ett långt linne kanske man kan kalla det på Gina Tricot ska nog ha på mig den sen! så jag kan lägga ut en bild på den sen:) Sen köpte Sabina Scrapbooking grejer och det gjorde jag också men jag skall använda dem som tavlor! Skit snygga ! Kan kanske visa dem med sen ! Sen åkte jag hem och började med maten och väntade på erik. han var hos sina föräldrar och lämnade deras dator ! Sen åt vo och jag somnade till lite nästan efter maten, var så trött och hade en vidrig huvudvärk , den blev lite bättre när jag hade ätit men jag var ändå helt slut. Usch ! Men det var det nästan värt för det var mysigt på stan! fick mig ett gott skratt på Hemtex, endast vi som vet Varför sabina, a secret ;P haha 

Sen när klockan var tio ungefär så ringde malin, hon skulle vara kattvakt åt Nelly men fick inte in henne i buren, eller hon fick inte gå nära henne alls. Så vi skulle åka ner och hjälpa henne med det. Erik ville komma ut en kort sväng eftersom vi suttit inne hela kvällen! Så vi åkte dit, hade med oss massa saker som vi skulle locka fram henne med! Våra kattersleksaker, så vi gick in och Hon satt rakt framför oss i en fotölj, jag gick sakta fram och pratade med henne. Hon stack inte denna gång och jag klappade henne sen lyfte jag upp Nelly och gick med henne till buren. Så det tog inte alls lång tid att fånga katt, några sekunder ;P kändes bra ! Jätte fin norskskogskatt ! 

Nu ska jag duscha för vi ska iväg på Stigs (erikspappas) 65 årskalas vid halv 5 ! Se om jag skriver en rad innan, vill lägga ut en liten outfit i allafall, eller vad tycker du S ? 

Kommentarer
Postat av: Mikk

Hejhej! :)

Fin blogg !



Skulle inte du kunna göra en video på hur du sminakr dig ?:)

Kram

2009-07-25 @ 15:14:22
URL: http://onormalaste.blogg.se/
Postat av: Bini Bus!

Ja, det var roligt! Ha ha ha och lite pinsamt :P

Vår hemmlis för alltid :P ha ha ha

2009-07-25 @ 16:42:52
URL: http://loovesitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0