Idag är det en massa måsten !

Ibland är det ju så , det finns alltid saker att göra. Idag är en sån dag , hehe låg i sängen igår och skriva ned allt vi skulle göra! Så det blev en liten lista:

- Städa (får främmande här i eftermiddag så då måste det vara fint!!!)
- Ge Scilla sin tablett (erik sköter det eftersom jag har långa nagöar, vill inte riva henne)
- Skaffa spotify till J 
- Slänga skräp (sophantering)
- Till sjukhuset klockan halv två
- Ringa om bredband 
- betala hyran ( i sista sekund) 

Så ser dagen ut i allafall ! Bara att börja bocka av saker ;P Hyran och städningen kommer i första hand så det ska jag börja med snart ! Blev lite sent igår så imorse var jag väldigt trött när Tingeling väckte mig! Hehe hon slicka på mig och små nafsa som vanligt! hehe men jag buttade på Erik så han fick gå upp och ge dem mat ! Haha äntligen !! Nu fick han lyfta sitt lilla arsle och gå upp ur sängen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) elak jag lät nu men jag går faktiskt upp varje morgon så jag har inget dåligt samvete!!!! ;) Var lite synd om Scilla inatt , hon fastnade med tratten i en låda de brukar sova i , så hon lät som fan inatt , tyckte synd om henne <3  

Nej nu ska jag städa! pysslar ni med något skoj idag? 


Haha såg nu på kameran att Erik tog smygkort på mig när jag försökte dansa Linedance ;P 

Igår tog vi av bandaget på Scilla också, hon var så duktig så, tror att hon tyckte att det var skönt ;) Här ligger de och sover: 
Nu är det av iallafall, haha ser ni hundbenen? sött ;) 
Tingeling sov vid datorn ;)  

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Stackars lilla söta kissen, vad har hänt? :) Jättefin blogg du har tjejen! Ha en bra dag :)

2009-07-30 @ 14:48:59
URL: http://forcornelia.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Stackars lilla söta kissen, vad har hänt? :) Jättefin blogg du har tjejen! Ha en bra dag :)

2009-07-30 @ 14:49:03
URL: http://forcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0