Hemma igen från kalaset !

Jag rullade nästan från bilen så mycket mumsigt har jag ätit ! mmmm... smälter i munnen när jag tänker på det ;P Det var jätte trevligt för det kom folk från Eriks släkt jag inte hade träffat innan, jag kände mig varmt välkommen av dem alla :) De flesta andra kände jag sen tidigare, så goa människor hela högen! :) Haha vi fick oss väldigt många skratt under kvällen, det började redan när de första kom. Stig (födelsedags"barnet"65 år i alla ära) skulle öppna en champagne flaska. Jag och Erik stod och hjälpte till med maten och hör världens smäll och därefter kom en massa skrik! haha det var champagne överallt!!!! På Stig och på gästerna som precis uppklätt hade kommit in ! Stigs bror blev så blöt att han fick låna en skjorta !! Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt! Kanske jag kunde eftersom jag inte blev blöt i stundens hetta! Jag hjälpte Anne att skura golvet och greja med maten lite , hon uppskattade det jätte mycket. Klart att jag hjälper till , hon är ju min svärmor :) 

Sen när jag satt och gosade med grace på köksgolvet (där det brukar stå ett bort och där var det helt tomt nu eftersom de hade det så alla kunde sitta i samma rum) Jag skulle ta in henne i sovrummet eftersom det var så mycket folk och hon såg ut att inte veta vart hon skulle ta vägen där ett tag, maten lockade henne ;P jag reste mig fort och ropade på grace.

PANG !!! 

haha det var så det kändes i allafall jag sprang rakt in i lampan så det blev smink på den ! Ont gjorde det men jag kunde inte sluta skratta ! ojojoj, då skulle man ha haft en filmkamera ;P Sen åt vi mat, som sagt MUMS ! 
Haha sen skulle Stig öppna presenterna , jag och erik hade varit med och lagt pengar med hans syskon! Alla satt förväntansfulla och kollade när han öppnade på altanen ! Han fick biljetter till en teater på Lördag tillsammans med Anne ! Verkade vara en rolig faktiskt! 
Sen kanske alla hört  att detta med spikmattor är tillbaka, och det hade de köpt en eftersom anne har problem med ryggen och stig är stel och har också ont ! Haha Eriks syskon är såå underbart påhittiga, blir glad att se vad de ger i present varje gång! Stig hade fått ett stort paket och den innehöll en sån där spikmatta: 
Det DÄR är en riktigt spikmatta det, om det hjälper mot ryggen tror jag inte på haha !! Nej då det var ett skämt  , gud vad alla skratta, vi visste ju att en riktig spikmatta väntade där nere men det visste inte Stig ;P 
Syns inte så bra på denna bild, glömde det ens minneskortet kvar hos dem. Men de vita plupparna som syns är den riktiga spikmattan och den såg ut att vara bra för ryggen ;) Såhär ser den ut: 
http://www.limeenergy.se/img/Energi-spikmatta.gif

Ser det skönt ut ? 
Han fick också en resepresentkort på 1200 kronor. Så nu kan de göra mycket roligt! Sen gick jag och Erik över till deras granne Erika och pratade en stund, mycket trevligt! När vi gick tillbaka väntade det FIKA , haha jag som redan kände mig svullen i magen! Anne hade gjort en jätte god rulltårta med hallon i och med grädde uppepå och färska hallon på toppen :) 
Ser gott ut ? Vet var det i allafall , väldigt bra ide att göra istället för en tårta! Efter det gick de vuxna ut på balkongen och vi "ungdomar" spelade kort! Var jätte mysigt för jag kände att jag fick en helt annat kontakt med tjejerna idag än innan !! Först spelade vi Chicago och sen triss och färg. Ett ganska komplicerat men ROLIGT spel. Bara man kommer in i det så kan man inte sluta spela! 


Det var en härlig kväll som jag trivdes väldigt bra med ! Nu är klockan nästan 1 och det känns som om det är dags att sova! så det ska jag göra, 
Ska BARA tvätta bort sminket, hoppa ur kläderna, ta p-piller och natt insulinet... hmm va det nått jag glömde? tror inte det i allafall... Jo B12 vitamin tabletterna! haha God natt !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0