Hemma från Krillehöla ;)

Har varit en bra dag ! Var mysigt att komma hem en stund i allafall! Pappa var tyvärr inte hemma, egentligen skulle vi ju ha grillat och sånt ikväll men vi kunde inte vara borta för länge från Scilla kände jag. Så nu var det skönt att komma hem, Idag satt bara en katt och väntade vid dörren , undrar när hon blir sig själv igen ? Nej hon är irriterad på bandaget och tratten. Men Tingeling mötte ju oss i allafall, annars hade det känts konstigt! 

Vi firade C idag också , erik följde med och fikade med henne ! Var mysigt , sen satt vi och pysslade lite med grejerna hon fick utav oss! Det är verkligen givande att vara kontaktperson måste jag säga, jag gör det absolut inte för pengarna utan för erfarenheten och för att de uppskattar det så mycket! Jag blir själv glad, de bor ju 4,5 mil ifrån mig så det är ju inte så lätt alla gånger, jag hoppas det går bra när skolan drar igång sen i allafall! 

Först handlade vi lite fika på Coop och sen åkte vi till Carina, Det roliga var att hon hade redan fixat fika så det blev extra mycket hehe . Så det var gulligt av henne ! 
Hon gillade sakerna vi gav henne så det var skönt eftersom jag inte kunde komma imorgon och gå ut och äta ! Det var lite synd men sjukhuset kallar ! 
Sen åkte vi hem och jag fick jordens BAMSE kram av mamma , alltid lika härligt att få Men nu var det ju så att hon läser min blogg och vägrade vara med på kort haha ;P Kan ju inte tvinga henne direkt ! ;) Men jag tog lite andra foton, ett på min underbara syster : 
A beutiful girl ! <3 
Lite små glimtar av vad mina ögon sett idag ;) 

Sen åkte vi hem till Jesper och satt där och pratade, var ju inget bra väder så det sket sig med att bada ! Men det var så trevligt att sitta och prata så.. Vi bokade LIsebergsresan också, nästa Onsdag klockan 8 åker vi ! Då blir det karuseller ;) Har precis kommit hem så nu funderar jag på att gå och lägga mig en stund och bara varva ner, känns som om det händer något hela tiden!! Fast det är väl roligt det med men man blir trött. Är en rolig/mysig helg framför oss!!! 

Någon annan som är kontaktperson? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0