Här sitter jag,

ögonen hänger , jag gäspar med jämna mellanrum och hjärnan hinner inte riktigt med så att säga ... haha kan bero på att klockan är halv åtta på morgonen och jag har inte kunnat sova inatt... kan bero på det ! Jobbigt är det i allafall .. De som känner mig väl vet att jag inte är någon morgonmänniska, trött och grinig, sur arg kan den grinigheten leda till haha ;P Jag försöker oftast hålla igen men det går inte alltid. Så jag var ganska putt när jag gick upp ur sängen vid sex tiden och körde erik vid halv sju... gäsp ! men jag vet inte någon mer än erik som kan få mig att skratta sen tidpunkten på dygnet efter en sån jävla natt !! haha vi kom in i8 bilen och det lukta apa, jag bara 

: har du pruttat ?
(erik) - ja ! 
Kunde du inte gjort det utanför bilen? 
-nej för det är så skönt att sitta ner . 

Jag började asgarva och sen så började vi flumma iväg och prata om hans stackars näsa som måste undra varför det luktar så mycket, Nej jag fick mig ett gott skratta ! Ingen kan få mig att skratta så den tiden på morgonen ;P haha ! 

Har inte riktigt bestämt mig om jag skall sova lite mer eller om jag skall hålla mig vaken en stund till, vad kan jag tjäna mest på tro ? Ska åka till k-hamn sen och träffa Jesper och Carina ! Ska kolla på Johan Falk filmen, hoppas att det är bra ! Den börjar klockan nio och innan ska jag träffa carina och åka till biblioteket :) Och i mellan där ska vi vara hemma hos mina föräldrar och bara mysa lite allmänt ! ska äta lite mat vid sju :) ska bli skönt att träffa dem, sen så skall mamma och mormor komma någon dag och kolla hur vi bor. Mamma har redan varit här, men för mormor blir det första gången !! <3 ska bli roligt! Tror att Scilla är lite sur på mig just nu, hon går och jamar ... låter som hon frågar vad jag gör uppe, vi brukar ju sova nu ! haha för go alltså ! 

Var hos stefan och Sabina igår, gud vilket vackert ställe de varit på och ridit på kameler och grejer ! Den fontänen de hade på kort var himmelskt vacker måste jag säga ! De bjöd på mums ,mums mat, och jag fick en massa recept som jag ska prova här någon dag ! Tacopaj blandannat, sen åt vi lite kladdkaka som Sabina hade gjort! Mätt i magen blev jag ! Sen fick Scilla och Tingeling två leksaker var av dem, väldigt populära ! de började leka med dem direkt när vi kom hem! Men en sak måste jag säga , hur underbart är det inte att du tänkte på mig i Tunisien Sabina , jag fick ett äkta silver armband! Inte nog med det... det stod mitt namn på ! PÅ arabiska , jätte häftigt !!! Blev jätte glad , ska vara jätte rädd om det armbandet för det betyder väldigt mycket för mig ! Sitter här med ett leende på läpparna när jag tänker på det ! Tack !!!!! 

Sabina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0