en seg dag haha

Somnade inte förrens sent i natt, satt ju och kollade på film sen kunde jag inte somna för att jag låg och tänkte på filmen ... hehe så kan det vara ! Vaknade väl lite väl sent idag, vid halv tolv och sen gjorde erik mat. fläskkottlet med färskpotatis , brunsås och vitlöks baguette , vilken lyx alltså !! ;P det var jätte gott och det var njutning att äta idag ;) hihi Är lite sugen på att shoppa men jag skall nog ta det lite lugnt med det tror jag, köpte ju faktiskt en ny klänning för en vecka sen ! men ändå, åh Mimo och tommy vill att vi skall åka till liseberg , skulle vara jätte kul men jag vet inte om det går ! har lite beslutsångest! usch... vi får se, känns som jag vill göra nått mer än att åka till turkiet, Ullared lockar som fan kan jag säga ! finns så mycket bra grejer där ! vi får se vad veckan har att erbjuda ! nu ska jag ta en dusch sen ska vi till skåre, erik ska ut med båten och fiska ! vet inte vad jag och ewe skulle göra men fins väder är det juh i allafall :) fast varmare skulle det ju kunna vara ! 

Har funderat lite på vänskap den senaste tiden, hur vet man vilka vänner som aldrig försvinner ? 

Och hur vet mina vänner att jag aldrig försvinner ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0