En bra helg !!

I fredags hade vi en mys kväll, FREDAGSMYYYS :) haha vi blev lite besatta av den låten som går på reklam , vi hade gör roligt åt den om man säger så :) längesen jag skrattade så mycket, Erik ger mig alltid ett stort leende på läpparna ! det är sånt som behövs i ett förhållande. Vi kollade på crocodile dundee eller vad den heter :) var också väldigt rolig ! Vi höll på att somna i soffan vid klockan åtta men vi höll oss vakna till tolv i allafall ! var tur det eftersom vi ville sova ut på lördagen ! Nej var en mysig kväll som bara den ! ångrar inte att vi var hemma den kvällen även om det hade varit roligt att vara nere på torgfesten ! Sen fick jag ett samtal halv tre på natten, vacknade av ett ryck. Pratade väl i en timme ungefär, hade hänt lite grejer. Scilla vaknade självklart och skrek till fem på morgonen. Vet inte om hon och jag är föör lika men hon gillar inte riktigt när man bryter gamla vanor. Blir lite orolig då, hon trodde nog att vi skuolle gå upp. Tillslut lugnade hon sig och somnade bervid mig i sängen, haha blev inte så utvilad som jag tänkte ;P 

I lördags så firade vi Ewe i lokalen. <3 var jätte roligt med mycket folk och vårat ölspel invigdes ! det var ett tufft sådant, vi fick i oss mycket fort haha , tre vattenfall i rad ! Sen kom polisen och lite sånt roligt som hör till fester ;P det var i allafall inte vi som gjort något fel, och de åkte och vi kunde fortsätta festa vidare ! Fick en liten svacka där, hade inte lust att göra något, tänker lite för mycket ibland, men vad ska jag göra när besvikelsen är så stor att tårarna rinner ? Ska försöka tränga bort det för jag vill inte gråta över någon som inte skulle göra det för mig... längre i allafall... känns som om jag förlorat en av mina bästa vänner. jaja festen var super kul i allafall ! och Ewe verkade ha en rolig kväll vilket är det viktigaste !! Vi körde en lek också ! haha erik gick och köpte ballonger sen skulle alla tjejer stå framåt lutande men en ballong mellanbenen och killen skulle "jucka" sönder den sen skulle tjejerna springa och hämta en till ballong och sittande på killen ta sönder ballongen !! haha jag och Erik kom tvåa :) var skit kul i allafall !! Nej en underbar kväll ! <3

Söndag var det städning i lokalen, tog inte så lång tid .. 1 timme typ, bra sammarbete det :) hehe sen blev det hem och jag la mig och kollade på en film, och erik åkte iväg och fiskade.. men ingen fisk kom han hem med haha ;) Sen var det bara myspys hela kvällen , bakis som vi var ! ;P 

Idag håller vi på att storstäda, skrubbar överallt i hela köket och badrummet ! härligt när det blänker, ska åka till Willys sen och handla och sen prova att göra en tacopaj, stefans mammas recespt ! hihi spännande :) ska skicka ett brev till folksam igen , fick ett brev där det stod att jag inte skickat det innan, MEN det har jag för det gjorde jag och Ewe på universitetet ! Minns det såväl för Ewe tappade bort sin plånbok så vi sprang runt som yra hönor och letade efter den tillslut hittade vi den för jag såg att en kvinna gick med den i handen påväg till expedition , när jag sa att det var min kompis plånbok så gömde hon den bakom ryggen haha ! Jag sa typ: Ska hämte min kompis, det är kort på henne i, flames på plånboken och hon heter Evelina, hon har kort på sin pojkvän i !! haha Ewe sprang tillbaka till universitetet hon letade där ute ! Hon fick tillbaka den men det fattades en 100 lapp :/ men det viktigaste var att hon fick tillbaka den !! Ja nu förstår ni kanske varför jag minns den dagen så väl, för när vi upptäckte att plånboken så köpte jag ett frimärke och la på brevet ! hehe 

Nej nu ska jag skura golven !! 

(Inte långt kvar till Turkiet ) :):):) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0