Diabetesfilm, We can not find a cure alone..

På youtube och blev helt fast i den, Kände att jag ville lägga ut den där. Är en bra låt också! Det är skrivet på engelska men det är inte så mycket text i allafall. Jag vill jätte gärna höra vad ni tyckte om filmen ? Skulle vara mycket uppskattat! För mig var den iallafall stark, och jag blev lite känslomässig! Det som fastnade mycket var: 

We try to be normal
But it affects the entire family

Andledningen till att jag blev så känslosam beror nog på att jag tänkte på Erik. Vilket ansvar han också bär på sina axlar varje dag när han lever med mig. Vad han måste ställa upp och vara förstående, det är han alltid men är det rättvist att han ska drabbas av något jag har. Egentligen inte... 

We can not find a cure alone

Så slutar filmen som en 11 årig flicka har gjort !! Jag tycker att ni ska kolla på den ! 









En till film om hur barn ser på diabetes , fick lite tårar i ögonen för barn är verkligen helt underbara! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0