Blev ingen film...

Pratade med Ewe i 1 och en halv timme , så det blev alldeles för sent för att kolla på en film ;P Men vi har spelat lite mariokart wii , älskar det spelet, men nu är jag trött har varit en jobbig dag . Är väl så när kroppen har varit så illa i många dagar, svårt att återhämta sig helt på en gång, ska ringa diabetessköterskan imorgon och prata om mina värden, är skönt att det finns så många snälla människor i vården som verkligen bryr sig och vill hjälpa! Får se om jag träffar denna underbara människa imorgon eller om vi endast skall prata, beror helt på hur det ligger till imorgon. Lugnt blir det i allafall de närmaste dagarna , blev väldigt rädd själv faktiskt!! Inte en roligt känsla att inte ha kontroll över sin kropp. Ska som sagt skriva hela händelsen imorgon inte ikväll. Vet i allafall att samma misstag aldrig kommer att ske igen, jag hoppas att ingen dömer mig som själv inte varit i samma situation ! För om man inte har det , hur kan man då veta att det är så lätt? Kanske för endel men det har jag svårt att tro , blir lite ledsen ibland när jag börjar tänka på hur det var då och hur det är nu... Men vad skall jag göra? Jag måste försöka bli så bra vän med diabetesen som möjligt eftersom det är en stor del utav mig, och det märkte jag nu, den kan ta över hela min kropp om jag inte hela tiden försöker motverka det och planera mina planer .. Vi har haft en liten fajt kan man säga haha , en kanske inte så liten men ändå ;P 

Allt man är med om i livet gör att man formas som person, de positiva samt de negativa. Alla misstag som görs gör så att man lär sig. Om man inte lär sig av dem så var de nog inga misstag i sina egna ögon. Jag vill lära mig av mina misstag och det gör jag, i den takt jag känner att jag klarar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0