A Cinderella story

Den var väldigt bra, en modern form av askungen som jag skrev tidigare, filmen blev ju absolut inte sämra av bra skådespelare! Man blir alltid lite nykär av såna filmer, Känns i kroppen att man just sett något romantiskt! För det var den verkligen , är glad att jag såg den. Tror jag sett den innan men det måste varit längesen för jag mindes den inte så bra ! Den var bra i allafall, som sabina sa , en riktig tjej film ;) Fast Erik verkade inte tycka illa om den på något sätt så det var ju bra, han är ju min nallebjörn också ! <3 

Imorgon blir det att gå upp tidigt för då skall vi till kristinehamn, jag ska träffa de jag är kontaktperson åt! Var tvungen att ringa till dem idag och säga att jag inte kunde stanna så länge eftersom jag inte vill lämna scilla för länge! Så vi åker väl vid halv tio och då åker jag och grattar C ;) Sen åker vi hem till mamma, pappa och jessi och ska äta lunch, ska bli mysigt att träffa dem! Efter det åker vi till Jesper och ska bada i deras pool om det är varmt och prata lite om Liseberg! Så vi ska inte vara borta så länge!! Mitt hjäta klarar nog inte av den oron! <3 


Picasso skulpturen i k-hamn 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5b/Kristinehamn_Picasso_statue.jpg/300px-Kristinehamn_Picasso_statue.jpg


Får se om jag har något vettigt att skriva sen, annars hoppas jag att vi hörs imorgon! Ha det bra nu och sov sött!! 


Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

Frågestund på min blogg! Kika gärna in på min blogg

och ställ några frågor till min frågestund! ^^



Puss ♥

2009-07-29 @ 00:32:55
URL: http://poonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0