Snart helg igen..

Det ska bli sååå skönt med helg ärligt talat , har varit utan speciellt mycket enegi denna vecka, vet inte om det beror på att jag varit seg på lovet... :) men det va gött med lov... i allafall den första tiden då jag inte skrev essän.. men nu håller vi på med ett drama musik arbete, har en skit go grupp, vi är många men det går jätte bra :):)   VI BEJAKAR VARANDRA hahahaha! 

nej nu ska jag nanna kudden för vi ska spela upp imorgon så jag ska vara på skolan klockan åtta , kommer att vara trött men det finns de som har det värre ... typ madde och linnea deras buss går tjugo i sju och klockan sju.. usch vad jobbigt ! nej nu babblar jag bara på, GOD NATT !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0