jag är färdig !!!!!

Har lämnat in essän idag :) gud vad skönt det kändes att äntligen få skicka iväg den, var ju lite seg i starten men sen kom jag igång , bättre sent än aldrig har jag hört hehe :) så idag är jag lycklig ! kan inget ta i från mig tror jag hihi 
Ser i fram emot helgen kalas mycket, ska ha en liten girls night , ska bli väldigt roligt ! Vi ska ta malin NÖJESOSKULD ! haha hoppas du kommer tycka att det är roligt, men med vårt sällskap, alltid va ? ;P Nej det ser jag fram emot , fira att arbetet är färdigt , dessvärre kommer det väl 100 nya arbeten men ändå... :/ Har gjort detta i allafall, bara opponeringen kvar nu  ! :) 

Var på Nöjes i helgen också , med Erik madde linnea magnus och Linus :) Vi spelade bowling haha vi kanske var lite för fulla för det, eller vad tror ni ? men kul var det i allafall .. vad ska jag säga om erik.... snacka om att spela clown inför kameran ... har aldrig sett så konstiga kort på honom någonsin.. min pojke i ett nötskal.. nej hörrni detta måste vi , DO AGAIN! <3 

Nej nu ska jag sova... :) Sorry att jag typ inte har uppdaterat på länge men det har vart fullt upp :) sånt är livet, vänner skola pojkvän det tar lite tid... :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0