God morgon :)

Haha eller ja god middag har vart en liten seg dag men vi var uppe vid tio i allafall, har suttit och fixat med lite hemliga saker hehe :) hoppas att det går vägen alltså, skulle tacka en speciell person så otroligt mycket alltså!!!!!!!!!!!!! Men inga höga förhoppningar här inte hehe ... ;P Nej nu ska va snart duscha , hocken börjar ju klockan 4 , redan vid tre kommer det väl nån hit... sen blir det ju fler vid klockan 7, hehe ... själv måste jag vara färdig halv fem i allafall.. hehe det är lite ovanligt att vara faktiskt.. men jag tror att det blir den nya kjolen från gina.. och nått snyggt linne :) hehe blir nog bra ! Jag ser i fram emot kvällen som fan synd att inte alla är på topp ... :/ men jag hoppas det blir en lika bra kväll som vanligt ! :) 

Nej nu ska jag göra nått.. iallafall... erik sitter här och väntar på mig ;P han ville spela kort men jag vet inte om vi hinner det, ja får ta lite bilder sen och lägga ut... erik ska ju ha kavaj så det händer inte så ofta,,, ska simon med , måste juh ta kort på grabbarna :) 

(ska ju lägga upp före och efter bilder på simon också , vi gjorde en liten makeover) 









Jag hoppas att det inte ska märkas...



(har lagt ut denna förut men jag gillar bilden såå mycket) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0