Fredag kväll, funderingar, ragdoll?

haha vi städade aldrig färdigt rummet men lite finare blev det ! :) vi ska vara glada för det lilla ! har precis lagat och ätit mat, bjöd stig och anne på bakadpotatis med kött och skagenröra.. :) självklart hade erik nån röra med LÖK i , jag hatar lök, det luktar äckligt och i min mun smakar det skit haha ! men jag har vant mig efter såhär lång tid med varandra nu :P Nej efter disken och allt ska vi åka upp till stefan och sabina och självklart lilla Klara :) hehe vet inte vad vi ska göra men det är alltid lika roligt och mysigt ! 

Nej jag har alltid verkligen alltid velar ha en hund... har haft mycket tankar på det men efter att ha träffat Missy och Klara känns katter inte så fel för mig ändå... jag vet inte om jag skulle klara av att ha en vovve ... jag har ju Grace men jag tänkte mer på när vi flyttar sen! nej lite sugen är jag minnsan ! Skulle vilja ha en ragdoll (eller hur de nu stavas) de är så vackra , men de är DYRA ... kanske lite för dyra hehe .... men jag kan inte riktigt släppa deras blåa ögen ... hehe! nej nu har jag skrivit färdigt för denna gång, ska pp och pussa lite på erik <3 Finns ju inget bättre än det, kanske blir lite 4 sekundaren sen ;P När vi kommit hem , nej nu måste jag ringa till Sabina ! 

So long ! 

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe gumman! härmar du mig å peter med en ragdoll ;D dom äger! såååå underbart fina! DU O JAG BLIR!!!

2009-01-16 @ 23:04:55
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0