Vilken helg :)

Har varit i Kristinehamn nu sen i torsdags , har varit kul och mysigt att vara hemma så länge ! har varit fullt upp, hela tiden ! men så är det alltid , skönt det med ibland men ser fram emot helgen då jag kan slappa lite :) I Fredags hade vi en tur på stan, jag mamma och Erik :) vi gick till fashion graze och shoppade loss :) vi hade handlat för ungefär 2500 kronor men det var fem plagg för 499 , snacka om att tjäna pengar, hittade två par skit läckra byxor :) Fick förfrågan också om jag ville gå model igen för deras kläder , självklart , var dunder kul sist ! så det ska bli roligt, sen hade vi mys kväll och spelade kort och greja när pappa kom hem , men det bästa var att vi åt KRÄFTOR!!! finns fan inge godare! 

Vi skulle ju egentligen åkt till Madde och Magnus i Karlskoga men stackars madde blev jätte sjuk så vi var tvugna att ställa in , det var tråkigt men lördagen blev bra ändå. När väl besvikelsen hade lagt sig, såg verkligen fram emot att åka till med och gå ut, men vad gör man. Så jag ringde till LInnea på kvällen och frågade om vi skulle göra något... Erik kom på den strålande iden Boda borg.. (jag var skeptisk först som alltid) men det var verkligen skit kul!!! Vi (jag linnea erik linus) tog 13 stämplar , har typ aldrig hänt innan !!!! nej vi var super bra, vi kom fram dig vid tolv och slutade väl vid halv sex att ta fler banor! Sen var det bara hem efter att vi ätit i karlskoga och duscha , sminka sig och dra iväg igen! Vi var bjudna på fest hemma hos Linus, sen gick vi till mastis! Det var helt klart över alla förväntningar jag hade alltså, var super glad ! Vi sjöng kareoke, dans loss på de två dans golvet och hade allmänt skit kul !!! Bra bra bra dag och kväll !!! 

Men på söndagen var ju inte allt lika positivt, fy fan vad ont i huvet jag hade och HELA kroppen efter boda borg... jag är en otränad jäkel alltså ! haha men Erik kände lika så det var bra. Idag Missade jag en föreläsning i skolan men det var helr klart värt det för jag vikarierade på min vfu plats , det var helt underbart , längtar helt enkelt bara tillbaka dit igen, underbar personal och elever! <3 

Nu har jag suttit och packat, går lite segt , känner att jag inte är på topp alls... hade nog hellre varit hemma och packat, har så goa föräldrar som vill hjälpa till och har lösningar på allt <3 Men jag är tillbaka i karlstad och sitter här på rummet själv, de andra spelar kort... ska väl snart duscha ... för imorgon drar vi juh till Mattila , ska åka PULKA , fy fan vad kul det ska bli, eller vad säger du Linnea ? haha vi kommer väl rulla nedför backen tillslut haha ! 


So long :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0