....




Det finns så många saker jag vill ändra, så många saker jag inte borde bry mig om, ni skulle bara höra alla tankar som snurrar runt i mitt huvud... Kan vara saker utan en betydelse medan jag går och oroar mig för det... allt bara snurrar runt och äter upp mig innefrån...  ? Känna mig trygg att ni gillar/älskar mig även om jag backar, även om jag har mina brister, även om det är jag som behöver dig och inte kan hjälpa dig som jag brukar? skulle människor försvinna? skulle de stå vid min sida när jag berättar hur det är under ytan just nu... jag är svår... jag vet det men även om jag inte alltid berättar precis vad det är som är på gång bakom stängda dörrar så betyder det så mycket när någon frågar: Hur är det? har det gått bättre ? Hur känner du idag? Det värmer ... men just nu känner jag mig ganska kall... Tillslut kanske jag svarar och berättar hur det egentligen är just nu... Jag har en bubbla kring mig , den är inte lätt att komma igenom men jag vill ändra mig, jag behöver bara en knuff åt rätt riktning..... Jag vet vart ni finns, att ni finns för mig och ni vet att jag finns för er... men jag klarar inte att ta första steget ....







Is this all of me Is there nothing more of me than this I would rather be One of the faces that you'll miss, 
no Do you care,
well I don't know,
no I'm struggling not to let go
Won't you lift me up Lift me up or else I'll never stop Don't you leave me alone
I've been through hell now show me heaven...













(inte jätte positiv i detta inlägg, sorry)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0