Outfit

Klockan två idag ska jag till världens bästa Anette på sjukhuset! Sen ska jag möta Ewe och hennes klasskompis Anna. Ska bli roligt, har inte träffat henne förut;) Vi ska snart äta , erik brände precis falukorven för att han tog outfit kort på mig så det blir nog köttbullar haha så kan det gå;P Tog lite tid att få några bra kort, mina modeller ville inte riktigt haha!


Har i allafall sminkat mig idag, känns skönt att göra sig iordning lite. Då känner mig sig piggare i allafall !

Jag och Scilla , Min vackra tjej.

Hon är nyfiken på kameran i allafall :)

Jag och lilla Dollar, nyfiken i en strut! ;)

Så vacker så ;)

Tingeling och jag matchade i brunt ;);) Älskade gumman ;)

Nu petar hon mig i ansiktet, ville inte vara modell längre;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0