Alla julklänslor;)

Det är vitt på marken, våra ljusstakar lyser, katterna har sina egna julstrumpor. Alla tomtar och julsaker är framme i lägenheten. Vart man än går så finns det alltid något som har med julen att göra, som i alla affärer det är rött och underbart! Allting lyser på kvällarna, ett ljus i mörkret!


I hemmet

Julen finns längtan på snön (för vissa, själv kvittar det gött)

Jag tycker faktiskt att det är mysigt med jul, det behöver inte vara stressigt om man tar tag med allt i tid. Vi har ganska bra koll på läget, men vadå det är tanken som räknas! Har till och med slagit in alla paket. Är några personer till som har varit snäll som ska få av tomten hihi ... Nu ska jag sova och sluta flumma runt här.
NATTI NATTI

BTW
M- När gick vi och la oss tillsammans
E- Typ nu ?
M- Ska du sova nu?
E- nee, jag vet inte helt ärligt när vi somnade tillsammans...

Haha tyckte att det var ganska kul, bor ihop men har inte somnat ihop någon kväll på säkert tre veckor. Erik är oftast uppe lite senare. Men vi håller hårt i det bästa , att vakna brevid varan i allafall, haha ibland inte... det beror på... Jo vi sover i allafall ihop utan att tänka på att den andre är där
Jag: Sängen
Erik: Datorn
Jag: Sängen
Erik: gör frukost

haha gulligt tycker jag , älskar erik för att vi helt enkelt vet vart vi har varandra var vi än är <3

NU babblade jag iväg igen, GOD NATT!

Psst, imorgon är det sovmorgon hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0