woho

Nu är det måndag igen haha, saknar redan helgen måste jag säga ! Detta kommer att bli en minst sagt jobbig vecka, speciellt på torsdag, *svälj* men det går kanske bra ! får hålla tummarna för det! Nu ska jag snart äta sen ska jag till skolan , sitter här färdig , sminkade mig lite idag, såg så himla trött ut tyckte jag hehe ;) Nu är det bara skolväskan som skall packas , tung med massa böcker som vi MÅSTE släpa till skolan ... usch !
Idag hoppas jag att läraren tar upp börcker som vi har läst!! Var väldigt irriterande att ha läst en massa och sen pratar vi om annat! nej det är inte så roligt enligt mig ! så vi får se ...
Kanske hinner lägga ut outfit kort en snabbis sen innan jag går ;)
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0