Vi hade iallafall tur med vädret!!!!!!! hahahahahaha

Vi åkte runt sju tiden där någon gång, Erik hade en överraskning till mig, vi skulle äta på Mörudden. En väldigt fin restaurang ute vid värnen. Ett romantiskt ställe om man säger så! Så vi gjorde oss färdiga, utan att veta vart vi skulle. Först skulle vi tanka bilen så vi åkte ner till Jet, inga problem so far. 

Sen åkte vi iväg och jag förstod vart vi skulle när vi åkte mot Hammarö ;) Precis när vi hade passerat bron så började det låte riktigt skumt! Så vi fick stanna längst vägen! 

Äh vad fan, jag lägger ut en film :  ( Då får ni se mig babbla på) 



Haha min första film, Sluta med det eller fortsätta?? 

Så var det i allafall , tur att Tommy och Mimo ställde upp, Räddande änglar!! 
haha Mimo och hennes snus ;P 

Sen när det var färdigt , då var väl klockan 8 typ, då drog vi iväg igen till Mörudden. Haha då åkte Erik fel så vi virrade bort oss lite ;P Tillslut efter mycket om och men så kom vi fram och det var inte försent att beställa mat! Tur det, allt besvär vi hade gått igenom för att komma dit, men det var det värt!! Super god mat, romantisk utsikt och UNDERBART sällskap!! 
Maten : 
 Min mat ;) mums mums mums säger jag bara ;P 
Eriks Mat, den såg också god ut, Erik var super nöjd !! 

Tog lite bilder på utsikten också! Det var vackert! 


Tack älskling för en underbar födelsedag och tre årsfirande! Vill också tacka alla super goa människor som har hört av sig och visat att de är just det, riktiga vänner idag! TACK! 


Imorgon skall jag visa lite vad jag har fått, fick ett riktigt gott doftande paket av Tommy och Mimo i bilen ;) hehe men det visar jag imorgon , plus de andra grejerna jag fått idag!!!! <3 


Kommentarer
Postat av: sara

hejhej :) haft en bra torsdag? :) kram

2009-08-06 @ 23:53:34
URL: http://schniii.blogg.se/
Postat av: Sabina som är så snygg!

vet inte om det är jag som inte är så smart, men jag fick inte igång filmen... kul ide annars :)

2009-08-07 @ 08:34:17
URL: http://loovesitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0