Upptadering Liseberg !!!

Det började med att Tingeling väckte mig igen (känns som om jag har skrivit det 1000 gånger haha) Jag kände direkt att jag var konstig, 3.0 stod sockret på HATAR att vakna med lågt blodsocker.. Men jag fick äta en frukt och sen frukost. Det gick bra men vad skakig jag var efteråt och jag kunde ju inte lägga mig igen, vi skull ju vara i k-hamn klockan 8 på morgonen. Nej fy, så det var bara att bita ihop och försöka göra sig i ordning! My angel hjälpte mig som alltid! Sen drog vi iväg mot krillehöla ;P Måste bara säga, jävlar vilken dimma det var alltså, inte klokt!! Se själva: 
Det såg lite scary ut när man skulle åka in, vi hade aldrig sett om en bil hade stannat eller ett råddjur hoppa ut. När vi kom till k-hamn var det inte ett dugg bättre måste jag säga, där var det dimma inne i stan, det hade börjat kvällen innan. A trodde att det var några grannar som hade grillat först för så mycket var det men det var dimman ;P 

Sen packade vi in grejer i bilen och åkte ! Det var en lång resa men jag lyckjades sova lite som tur var! Var så trött efter det låga sockret! När vi var framme så sprang vi in och vilket röj! J åkte allt, till och med kanonen LÄNGST fram ! Det är modigt tycker jag, duktigt gjort. Sen provade jag att åka baöder längst fram , fan vilken upplevelse ! Blev lite skraj där ett tag när jag såg backen ner haha men det gick bra !!! ;P Var en jätte rolig dag och ibland skrattade vi så man fick ont i magen! Var helt otroligt, sommaren med göte och hansfot! Ja behöver nog inte säga så mycket mer än att vi blev väldigt övertrötta !!! Nej var en riktigt härlig dag! Hade dock jätte ont i fötterna , har jag fortfarande idag men det kändes lite bättre efter duschen!! 

Innan vi skulle åka hem vid klockan 22.00 så sprang jag runt och fotade lite ! hade hunnit med några bilder på dagen men det är ju såå vackert på kvällen, med alla lampor och hela stämningen!! 

"raggarbilarna" som vi säger haha ;P  Så härliga att åka, bara det inte är direkt efter maten för då mår jag illa haha ;P 

Fontänen på dagen! 
Åh det var verkligen vackert vid den stora scenen, fullt med röda blommor och fontänen med solen mitt på, gud så vackert!! 

Lisebergsbanan åkte vi ett ex antal gånger, helt otrolig är den, gillar den faktiskt, men ingenting slår Balder. Haha ser görr sliten ut på kortet! Vilade gjorde vi vid stora scenen, JÄTTE sköna stolar kan jag tala om!! ;) 

På kvällen var det lika vackert som på dagen om inte ännu mer lite speciellt, check it out: 

Vi kom hem vid halv 2 och sen gick vi väl och la oss vid klockan halv 3 !!! nu ska jag äta till pannkakor!! ;);) 

Kommentarer
Postat av: Vill du bli veckans blogg?

Vill du bli veckans blogg?

Anmäl dig gärna!: http://haninallafta.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment

2009-08-06 @ 14:13:12
URL: http://haninallafta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0