Stressat som f...

Men nu är det lugnt, gjorde mig iordning lite grann, var ganska häftig känsla att den mörkaste foundationen jag har blev ljus i mitt ansikte just nu, så lite färg fick jag av solen i Turkiet ;) Tänkte slänga in en bild när jag hade brännt mig som värst ;) hihi Just nu är det bara min läpp som är bränd och gör jävligt ont ! Usch, kan nästan inte pussas juh :/ 

Sliten trött och bränd haha ;) 

Vad skönt det var att bara sätta sig en liten stund, stressade extra mycket förut pga att jag inte packat upp än, så jag hittade inte mina nya örhängen (och de SKULLE jag ha) Det värsta var ändå att jag inte hittade min borste!! Vilken tjej men någorlunda långt hår kan göra sig iordning utan att ens kamma/borsta ur håret? Inte jag i allafall, det blir bara tovigt och sen blir det ett helvete att lösa alla kära knutar i håret! urk ! Men tillslut hittade E den när han rotade i resväskan och tog ur alla grejer ( Den måste ha legat längst ner) hihi go han !! <3 Ska bli intressant att se hur det är att ta lite vin nu efter mitt äventyr i turkiet !! ;P;P hihi 

So long ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0