Som jag lovade !

Hehe busat och gosat lite med mina två smä hjärtan, vad kan jag säga? De betyder så mycket för mig att det finns inte ! de är helt enkelt underbara och de ger mig lycka varje dag! <3 Någon annan som känner så för sina / sitt djur där hemma ?? Är i allfall en obeskrivlig känsla hur mycket man kan älska dem !!
Här är i allafall några bilder :
Jag och scilla myser vid datorn, hon älskar att bli kliad och jag älskar att bara få mysa !
De vackra blåögonen ;)
Hur kan man inte älska dem?
Hihi var inte lätt att hålla båda, de vill hellre vara i knäet ensamma ;)
Tingeling är tuffis men mammas flicka ändå ;P
Leken är i full gång ;)
Hon ligger nästan på snodden som jag är på G att ta ;P
Sen lite bilder på själva outfiten :
Håret i en knut på högra sidan, håret var så ruffsigt att det var bäst att sätta upp det istället ,)
Rött linne från gina, men jeans jag köpte av M ;) älskar dem !! Så ser jag ut idag, inget speciellt men sen ska jag dra på mig min sjal och en svart tjockare tröja ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0