Outfit innan jag åker ;)

Nu ska jag snart åka och hämta Ewe, sen drar vi till Bergvik ;) Men det bästa blir ändå ikväll eller eftermiddag då vi ska mysa framför en film, tjej kväll kanske man kan kalla det? Förutom att Erik och Stefan ska vara här, men de ska inte kolla på filmen ändå, för erik är så trött på den! Så 3 girls party blir det haha ;) Poppar väl lite pop corn sen och tänder lite ljus i det mörka dystra vädret! hehe , Twilight igen ;) hehe 

Här kommer i allafall min outfit, en vardaglig sådan ;) 
(lyssnar btw på den låten som var med i Twiligt i mp3 , den jag la ut förut) 
Tycker att den gröna är så sommrig, synd att vi inte har någon direkt sommar haha ! Längtar till Turkiet : 

http://www.travelinstyle.com/turkey/images/kusadasi_port1_bg.jpg
Kusadasi ;);) 

Men mest av allt längtar jag efter sol ! gör inte ni ? ?? 
http://www.bloggen.fi/Cleopatra/E_9_0_0_sol.jpg

So long ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0