Nu ska jag...

sova, ska bli hur skönt som helst! Har varit en lååång dag, med städning och läsning osv, Och den underbart sorgliga filmen som verkligen fick en att tänka till. Erik har redan gått och lagt sig så suget efter att krypa ner i sängen och lägga sig brevid honom och somna känns wonderful ;) Har mycket tankar i huvudet just nu, det mesta handlar om skolan som jag känner är lite för mycket just nu, får tacka nej till så många roliga saker just nu för att jag måste läsa böcker... pust* jag vill ju leva lite också ;) hehe nej då men att gå upp det första man gör och börja läsa, det sista jag gör innan jag somnar är att läsa men inte ikväll nu tänker jag inte läsa något mer idag! never ever ;P
Skola imorgon , börjar klockan ett så det är ganska så sent, jag vill hellre börja tidigt så att jag kan sluta tidigare hehe ;) men men det går ju i vågor !
God natt allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0