Lördagsuppdatering!

I lördags fick vi främmande, från k-hamn och karlskoga ;);) Var ett tag sen jag träffade sötnosarna så det var jätte roligt att träffa dem igen!! Först var jag och S på bergvik , skulle bara köpa mat men det blevlite små affärer ;P Hittade massa strumpbyxor och sånt :) Sen var klockan fööör mycket och jag skyndade mig hem, stressigt som busen haha , Madde ringde 22 minuter över 4 och frågade om de kunde komma nu, streefaktorn blev något värre eftersom jag stod nyduschad, men jag skyndade mig som fan ! Så jag hann tillslut , jag var inte sminkad eller så men kläderna var på i allafall !! haha tur var väl det ;P Så Madde , Henri och Magnus kom precis då jag skulle möta Linnea och Linus, så det blev en snabb kram och sen fick jag kila iväg. Jag är en bra förklarare haha för linnea och linus var redan på G hem till mig. Så det gick snabbt ;) 

Sem var de stjärnorna så underbara , de hade köpt inflyttnings presenter ! Hur underbart är inte det??? Vi fick ett fat med svarta stenar och tre stycken ljus och två ljus som skiftar färg ;) Uber gulliga !! <3 

Sen satt vi ett bra tag och lekte med en helikopter Magnus hade köpt, eller ja killarna körde väl med den mest! Katterna var helt fascinerade och sprang efter den där hela tiden ;) hihi super sött, men ibland blev man lite nervös faktiskt, när den flög på någon och sådär ;P Men de hade kul i allafall hehe . 
Sen pkte erik iväg med linus och köpte mat, mums i magen, behövdes lite mat om man säger så, tur var väl det!! Sen åkte han och hämtade Stefan och Sabina, direkt när de kom drog vi igång ölspelet, det var roligt haha !! 


Haha , det var roligt, precis i början av festen var detta ;) 

Runt vårt lilla bord ;) 
Efter en liten stund kom Tommy och Mimo upp, stackars M hade ont i magen men de var med ändå ! ;) 

Sen drog festen igång yttligare , haha men det var några som drog sig ur ölspelet , only fyra tjejer kvar, Varför klarar tjejer oftast det bättre än killar? hehe bra fråga , får nog inte några svar ;P 


Sen blev det allsång ! haha alla sjöng verkligen , var jätte kul, då skulle man ha filmat! 


Haha Erik tog i så att han kunde spricka ! Underbar <3 

Efter detta sen så åkte vi ner till hamnfestivalen och kom in gratis ;)  hehe , vi satt inte där så länge sen så gick vi mot nöjes. Då blev det lite tjaffs kan man säga, hetsig erik, hetsig brud, otrevlig kille, j´haha kunde ha blivit värre men det blev det inte som tur var!! Sen kom vi in gratis på nöjes och dansade hela kvällen!! var jätte roligt, det var inte så mycket folk men fan vad roligt vi hade!!! ;););) Det var en underbar kväll och jag tackar mycket för den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha låter kul;)



jo den va bra

2009-08-03 @ 11:50:30
URL: http://kristnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0