Ingenting kan helt enkelt gå lätt...

Min stackars älskling Scilla var hos vetrinären idag. Vi skulle på efterbesök och det gick ju jävligt bra INTE! fan fan fan .. Vad ska jag göra liksom?? Inatt hade hon slitit av sig sin barn strumpa och slickat på klon så det såg inte alls bra ut, den var inte inte infekterad men vi skulle dig igen på fredag, paniken kommer ju eftersom vi ska bort hela dagen imorgon som tur är finns Sabina som ställer upp ! Guldvärt! Ännu mer nervös blir jag eftersom vi ska till Turkiet om en vecka, men då finns det underbara människpr som kommer hjälpa till! Tack Malin, Sabina och Stefan! Kan inte ens beskriva hur mycket det betyder!! <3 

så jag känner mig lite deppig kan man ju säga, tycker så synd om henne .. och jag hoppas verkligen att det går bra med klon så att det inte blir infekterat för då vet jag inte vad jag gör. Skulle inte kunna slappna av en sekund på semestern! Även om jag litar på mina vänner! Men det känns inte så roligt. 

På tal om något annat, nu ska jag verkligen fösöka ändra min livsstil! och jag hoppas att jag kommer klara det, hittills har det gått bra. Igår så slängde jag ALLT som jag inte ska äta. allt i skåpen som bara stod där och lockade, det var ett stort steg för mig. Grät under hela processen, idag är jag helt enkelt helt slutkörd. Hängig och trött, orkar inte så mycket men nu ska jag gå ut och gå med S , medan jag är borta så skall Erik iväg och köpa hem massor av frukt, då menar jag inte lite frukt utan MYCKET. Är inte så lätt att bryta gamla vanor men jag hoppas att jag lyckas. Kommer nog skriva minst ett inlägg om processen varje dag för att det känns så mycket bättre att skriva av sig. Jag kommer skriva de gånger det går snett , för jag är inte felfri, jag kan inte begära för mycket av mig själv heller! 

Hitta viljan .. 





Kommentarer
Postat av: Madde

Stackar lilla bebisen :( vad tråkigt, hoppas det snart ordnar sig för er mina vänner. PUSS PUSS

2009-08-04 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0