Hemma från skolan ;)

Hehe skönt att denna dagen är över faktiskt, imorgon är det inläsningsdag det behövs för vad som väntar denna vecka, Slut klagat om skolan tror jag. Nu ska jag i allafall snart äta och gosa ned mig framför tvn en stund eftersom regnet faller från himlen, trist med sveriges väder. Kommer nog inte att bli speciellt mycket bättre ! har ont i huvudet så jag tror att det verkligen är dags att varva ner lite..
Var längesen nu jag skrev om min diabetes, det har funkat sådär. i turkiet var det väldigt bra förutom att jag blev låg då och då.. men det låg nästan alltid på 5-6 vilket är helt perfekt! Här hemma, ligger det inte alls lika bra som det gjorde där, bättre än tidigare men jag har märkt att när jag har mycket annat (som jag har med skolan nu) så orkar jag inte koncentrera mig så mycket på diabetesen, jag går då mer på känn (det känns som jag ligger bra och då kollar jag inte) vet att detta inte är så bra men jag hittar inte energin för att koncentrera mig på det just nu!! Blir nog bättre !
Påtal om diabetes som är insulin brist, som leder till mat, som idag leder till fiskbullar i hummersås. Det ska jag äta idag ! mumsigt, som Linnea sa: Turkiet mat ;););)
Andledningen till det var ju att vi tre tjejer tog med oss ris och fiskbullar och åt en dag där nere, så gott var det med något annat än pommes och sånt! Vi njöt verkligen ! ;)
Och vattenmelon i efterrätt , mumsigt ! ;) Killarna fick gå ut och äta eftersom de knappt ens ville vara inne i rummet eftersom doften av fiskbullar var där ;P Killfritt helt enkelt !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll =)

2009-08-31 @ 18:16:10
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: madde

turkiet vart tog det vägen. massa fina och underbara minnen som alltid kommer finnas med mig. när jag har mycket med allt, blundar jag en stund och tänker tillbaka hur underbart vi hade det. inga bekymmer och vi glömde tid, bekymmer och allt sånt. jag hade gärna varit där nu, en liten stund nu iallafall. få lite kraft och lite energi.. så underbart med morgondopp i polen, eller ligga och njuta av varandras sällskap i havet på våra snygga madrasser. det var alltid någon som fick mig att le i hela min kropp och själ. man tänkte bara på här och nu. så underbart. kan du höra mitt skratt? kan du leva i min dröm. Men vi får inte vänja oss för då är allting förstört. Min sötaste och alra bästa vän, du ska veta att jag är hos dig varje sekund. även fast jag ibland är osociial, dumma skola. vi måste ju få leva. Love you babe.

2009-08-31 @ 18:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0