haha har du jeans ????

Det var typ det erik sa om minklädsel idag, och ja jag har jeans idag ;) det hör till ovanligheten om man säger så, även om jag haft mina röda jeans så tyckte inte erik att det räknades som det! "var inte samma sak sa han" Nu ska jag föna håret, ta några outfit kort, måste bata göra det eftersom erik var så förvånad över hur jag såg ut, (inte för att det är så speciell klädsel, mest för att det är jeans ;) Nej nu får jag sätta fart om jag skall hinna ! Måste bara berätta att jag flagnar väldigt mycket efter turkiet och nu i duschen lossnade det så jävla mycket ÄCKLIG död hud, BLÄ! Så jag fick ta fram den skrubbhandsken som vi köpte i turkiet och mina axlar ser mycket bättre ut, en bra grej med andra ord !!!!  ;) 

Ses snart när jag lägger ut the outfit ;) 

Kommentarer
Postat av: Madde

Kom ihåg att du är världens underbarast vän. Längtar till våran nästa resa, om det blir någon men det hoppas jag. Jag och Magnus har pratat om Thailand :) Flygstol dit, 2 nätter ingår, sen hitta ett underbart boende där nere. Men det blir inte än, utan om ett lååångt tag. Vad sägs ? love you

2009-08-28 @ 14:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0