diabeteslänk, föreningar i Karlstad?

För de som har diabetes, har en anhörig som har det, eller för vem som helst som är intresserad om att veta mer! Jag läste nästan allt under vissa punkter och tyckte att det var jätte bra, speciellt artikeln om: 

Sök hjälp när diabeteslivet blir för tungt

http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=1289


Den talade till mig eftersom jag kände igen mig i så många punkter, den var ett push i rätt riktning, ska be att få prata med en psykolog igen om detta. Kan inte ta det ensam längre, jag vill ha hjälp och det hoppas jag att jag får. Är det någon som vet något om diabetes föreningar i Karlstad? 



Nu ska jag rensa huvudet lite känns som om det behövs, kanske en promenad ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0