Att ha ändrat inställning..

Det känns som om jag börjar göra det, jag kommer att kämpa för att få min diabetes bra! Som igår när jag stod i kön till Balder så blev jaf yr och kände att nu är något helfel, då var jag ju tvungen att kolla sockret och det låg på 3,5 vilket inte är jätte bra, då var det vår tur att åka så jag åkte sen fick vi skynda oss ner och köpa något. Yr som jag var så gick jag till första bästa stället och köpte lite godis, vad skulle jag ha gjort liksom? 
Hade ju bestämt mig för att inte alls äta något sånt med ibland har man inga val. Det jag ville komma fram till var att jag köpte lösgodis och när jag kände att sockret var bättre så slutade jag äta!! Det är olikt mig, Det som blev över är slängt nu och jag fortsätter att kämpa med det! Jag känner mig faktiskt riktigt stolt, sen kan man ju tänka på att jag borde inte lämnat frukten i ryggsäcken i bilen men jag hann inte tänka på det. 

Jag kände mig stolt som en tupp i allafall ! Detta kommer att gå bra, jag kommer må bra igen! 

Kommentarer
Postat av: RONJA

HA en fortsatt trevlig Torsdag! :)

kram

2009-08-06 @ 14:55:36
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: Anna

Ta med dig druvsocker (dextro energy) vart du än går eftersom man vet aldrig när blodsockret kan bli lågt.. ett litet tips bara!! Be också att Erik ska ha det med om de är så att du glömmer bort..

2009-08-06 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0