Helgen

I fredags hade vi lite guitar hero kväll, jag erik simon och stefan o sabina hemma hos dem ;D jag var kanske inte allt för rolig, somnade ett bra tag där haha , så det kan bli , men det var trevligt som alltid ! även om jag var 100 gånger sämre på att spela som de andra haha ;D

Lördag , blev ingen torsby marten , vi var bjudna till "stefan flyttar in fest" hehe , vi kom dit runt klockan 7 ungefär, efter att vi hämtat Ewe och Nike ;D Vi började ganska hårt med ölspel, två olika det sista var roligast ! det med tumme och jävla vattenfall som hela tiden kom i rad kändes det som ! hehe alla blev väl ganska fulla lagom till kvart över 8 typ, lite för tidigt, haha alla blev lite halv dåliga men allt löste sig tillslut! som tur är, Sen åkte vi med en taxibuss som körde som en galning, vi flög runt i bussen haha !! men det gick också bra ! Nöjes var roligt den första timmen sen blev nog alla dåliga igen, så vi drog hem vid 1 men en något fullis ;D hihi sen blev det att sova på tre sekunder ;D var såå skönt...


Är inte van , kommer att känna mig ensam ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0